در این مطلب صفر تا صد شرایط و روش های مهاجرت و اقامت کانادا را به صورت موقت را برای شما بیان میکنیم.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا:

ویزای تحصیلی در کانادا علاوه بر اینکه امکان تحصیل در بهترین دانشگاه ها را به شما میدهد ، شرایطی را برای اخذ اقامت دائم کانادا نیز برای شما فراهم میکند. در ای روش شرایطی وجود دارد که شما میتوانید همزمان با تحصیل ، شغل نیز داشته باشید. مهاجرت تحصیلی به کانادا سه دارای سه مرحله است:

  1. گرفتن پذیرش تحصیلی
  2. گرفتن ویزای تحصیلی و
  3. گرفتن اِستادی پرمیت (Study Permit)

هرکدام از این مراحل شرایط و مدارک خاص خود را دارند که در ادامه مطلب آن ها را بیان میکنیم.

اخذ ویزای کار کانادا:

کانادا با کمبود نیروی کار موجه است بنابراین سیاست خود را بر این پایه قرار داده اند که کمبود نیروی کار خود را از طریق جذب مهاجرین جبران کند. در نتیجه اقدام به مهاجرت و اقامت کانادا از طریق اخذ ویزای کار ، تصمیم عاقلانه ای میباشد.

اخذ ویزای توریستی کانادا:

ویزای توریستی کانادا جهت سفر و گشت و گذار ، دیدار با خانواده و دوستان ، شرکت در جلسات کاری و … درخواست میشود. این ویزا سه نوع دارد:

ویزای سینگل کانادا (Single entry visa)

این ویزا یک‌بار ورود است و با آن می‌توانید تا 6 ماه در کانادا بمانید. در صورت خروج از کانادا و تمایل به ورود مجدد، باید برای صدور یک ویزای جدید درخواست دهید.

ویزای مولتی کانادا (Multiple entry visa)

این ویزا چندبار ورود است و با هر بار ورود به کانادا می‌توانید تا 6 ماه در این کشور بمانید. سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند.

سوپر ویزای کانادا (Super Visa)

این ویزا به طور خاص برای والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگِ‌هایی درنظر گرفته شده است که فرزند یا نوه آن‌ها اقامت دائم کانادا را داشته باشد. این افراد با سوپر ویزای کانادا می‌توانند در هر ورود تا 2 سال و نهایتاً تا سقف 10 سال در کانادا بمانند.

این ویزا برای مهاجرت و اقامت کانادا نیست اما شما در سفرهایتان با کمک این ویزا میتوانید شرایط مهاجرت و اقامت کانادا را برای خود فراهم کنید.

سریع ترین روش مهاجرت و اقامت کانادا

تمامی روش های گفته شده میتواند متناسب با شرایط شما ، یک روش سریع برای مهاجرت و اقامت کانادا باشد. مهمترین نکته این است که شما باید مدارک لازم و شرایط اقدام در هر روش را به وبی بدانید و شرایط خود را به طور کامل با روش انتخابی وفق دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و هدف و نتیجه مطلوب برسید. مشاورین خبره موسسه مهاجرتی مظلومی نیا در انتخاب روش و به نتیجه رساندن اقدامات شما برای مهاجرت و اقامت کانادا شما را همراهی میکنند. کافی است با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید.